برای موفقیت شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ یک نقشه راه آماده کردم تا با کمک اون به سرعت در این مسیر رشد کرده و به موفقیت دست یابید!

 

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال تخصص ترند این روزهای بازار کار ایران است و افراد زیادی علاقمندند که این تخصص رو یاد بگیرند و به عنوان یک متخصص تمام عیار این حوزه در کسب‌و‌کارهای آنلاین مشغول به کار شوند. همچنین عده‌ای خود کسب‌و‌کار آنلاین دارند اما در رقابت بازار آنلاین چندان موفق نیستند و به دنبال افزایش مشتریان و درآمدند. این مدیران مدنظر دارند تا با یادگیری دیجیتال مارکتینگ کسب و کارشون رو توسعه دهند که تصمیم درستی هم هست!

البته گروه سومی هم وجود دارد. افرادی که در یک کسب‌و‌کار مشغول به کار هستند و مدیرشون از اونها می خواد که با یادگیری دیجیتال مارکتینگ به رشد بیزینس‌شون کمک کنند. خب اگر شما جزو یکی از این سه گروه هستید، لحظه ای نباید برای دیدن این ویدیو تردید کنید!

چرا که در این وبینار ابتدا برای شما به تعریف درست مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ پرداختم و بعد دقیقا مسیر یادگیری و رشد رو به صورت تفکیک شده برای افراد هر سه گروه بالا توضیح دادم. اینکه از کجا شروع کنید، چه چیزهایی رو و به چه ترتیبی یاد بگیرید، تا کجا ادامه بدید، چطور ازش استفاده کنید و در نهایت چطور به رشدتون شتاب بدید.

پس بهتره به جای آزمون و خطا در این مسیر پر پیچ و خم، با من در این ویدیو همراه بشید تا تجربیات سالها فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تدریس و مشاوره برای بیش از چند هزار دانشجو که از دل کسب‌و‌کارها به کلاس‌های من آمدند رو به صورت چکیده و کپسول شده در اختیارتون بزارم.

فراموش نکنید که هر سوالی دارید رو می تونید در بخش کامنت برام بنویسید. حتما جواب میدم.