رایگان بیاموزید: ابزار گوگل تگ منیجر چیست، چه کاربردهایی در دیجیتال مارکتینگ دارد و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

گوگل تگ منیجر جزو مباحث آموزشی خیلی خاص در دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شه و مبحثیه که نیمی فنی از جنس وب سایته و نیمی تحلیلی از جنس مارکتینگ. از مهمتر، مورد علاقه منه و همیشه با کلی ذوق و شوق این درس پیچیده رو تلاش می‌کنم به صورت خیلی ساده و آسون آموزش بدم. دوره‌های مختلفی هم در این حوزه دارم اما اینجا براتون یک ویدیو عالی رایگان آماده کردم!

ویدیو مربوط میشه به وبیناری رایگان که در طرح حمایت از کسب‌و‎کارها در بحران کرونا برگزار کردم. هدف از این طرح که با ایده من در آکادمی دیجیتال مارکتینگ و با حضور بیش از 20 استاد درجه یک برگزار شد، ارائه محتوای آموزشی کاربردی بازاریابی دیجیتال در تعطیلات نوروز 99 بود. هر شب یک وبینار داشتیم و واقعا مطالب اصلی دوره های خودمون رو به صورت خلاصه در این وبینارها ارائه کردیم. بلکه کمکی کوچکی به رشد کسب‌و‌کارهای بحران زده باشه و بتونه در مسیر آنلاین شدن‌شون شتاب بده.

در این وبینار که ویدیو اون رو مشاهده می‌کنید، تگ منیجر رو به شکل کامل معرفی کردم و به کاربردهاش در دیجیتال مارکتینگ و نحوه استفاده از اون به صورت عملی پرداختم. این مباحث استارت خوبی برای یادگیری این ابزار فوق العاده است. محتوای این وبینار در اینترنت با قیمت‌های چشمگیری به فروش میرسه، پس فرصت رو از دست ندید و با دقت ویدیو رو ببینید و حتما مباحث وبینار رو خودتون هم عملی تمرین کنید!

در صورتی که علاقمندید مباحث بیشتری یاد بگیرید و مشکلات تون در اجرا حل بشه، پیشنهاد می کنم در دوره مقدماتی یا پیشرفته تگ منیجر من شرکت کنید.

و البته فراموش نکنید که می‌تونید سوالات‌تون رو در زیر این پست کامنت بزارید. حتما پاسخ میدم!