رایگان بیاموزید: ایمیل مارکتینگ چیست و چگونه آن را به صورت پربازده و اثربخش در بازار آنلاین ایران اجرا کنیم؟

متاسفانه ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی با بالاترین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) توسط کسب‌و‌کارهای ایرانی چندان جدی گرفته نمی‌شه و با باورهای غلطی همچون «چه کسی ایمیل باز می کنه؟!» از این کانال بازاریابی بی نظیر استفاده نمی‌کنند!

خب از نظر من این یک فرصته؛ فرصت برای کسب‌و‎‌کارهایی که به خوبی این الماس باارزش رو در بازاریابی بشناسند و یاد بگیرند که چطور به شکل اثربخش میشه ازش استفاده کرد. در واقع با توجه به اینکه رقابت در این کانال بازاریابی خیلی کمه، به سادگی میشه از طریقش درآمد کسب‌و‌کار رو افزایش داد. برای یادگیری این موضوع اینجا براتون یک ویدیو آموزشی درجه یک و مجانی گذاشتم!

ویدیو مربوط میشه به وبیناری رایگان که در طرح حمایت از کسب‌و‎کارها در بحران کرونا برگزار کردم. هدف از این طرح که با ایده من در آکادمی دیجیتال مارکتینگ و با حضور بیش از 20 استاد درجه یک برگزار شد، ارائه محتوای آموزشی کاربردی بازاریابی دیجیتال در تعطیلات نوروز 99 بود. هر شب یک وبینار داشتیم و واقعا مطالب اصلی دوره های خودمون رو به صورت خلاصه در این وبینارها ارائه کردیم. بلکه کمکی کوچکی به رشد کسب‌و‌کارهای بحران زده باشه و بتونه در مسیر آنلاین شدن‌شون شتاب بده.

در این وبینار، اول به تعریف درست ایمیل مارکتینگ پرداختم و توضیح دادم که ایمیل مارکتینگ چی هست و چی نیست و تفاوتش با تبلیغات انبوه ایمیلی چیه. در ادامه برخی باورهای غلط درباره ایمیل مارکتینگ رو در گفتگو با دانشجویان حاضر در وبینار بررسی کردیم و بعد به سراغ بحث ارزش های کلیدی و مزایای ایمیل مارکتینگ رفتیم. سپس در خصوص استراتژی مناسب ایمیل مارکتینگ برای بازار خاص ایران صحبت کردم و نحوه اجراش رو به صورت خلاصه با نمونه های واقعی نمایش دادم.

محتوای این وبینار بخش عمده‌ای از مباحث جلسه اول دوره ایمیل مارکتینگ من رو به همراه چکیده ای از مباحث بقیه جلسات دوره شامل میشه. محتوای این ویدیو رایگان از برخی دوره‌های پولی روی اینترنت هم بیشتره، پس قدرش رو بدونید و با دقت ویدیو رو ببینید و سعی کنید مباحث رو در بیزینس خودتون اجرا کنید.

در صورتی که علاقمندید مباحث بیشتری یاد بگیرید و استراتژی اختصاصی ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کار خودتون داشته باشید، پیشنهاد می کنم در دوره ایمیل مارکتینگ من شرکت کنید. در آن دوره به صورت کامل مباحث رو به ریز یاد می‌گیرید، به صورت گروهی روی پروژه های واقعی کار می‌کنید و هر هفته کارهاتون بررسی و رفع اشکال انجام میشه و مباحث جدید تدریس.

خب در پایان فراموش نکنید که می‌تونید سوالات‌تون رو در زیر این پست برام کامنت بزارید. حتما پاسخ میدم!